Venerin dan

Netko tko se razumije u te stvari nedavno mi je izračunao da se moja Venera cijeli moj život muči u šestoj kući. Zbog toga mi valjda slabo idu ženske stvari. I da se nagurava sa Saturnom. Zbog toga, pretpostavljam, kad god trebam postupiti kao žena, ja se uhvatim razmišljanja, pa sve zabrljam.

Da sam to bar prije znala.

Dobila sam savjete što Venera voli i odlučila svoju Veneru tetošiti, umiljavati joj se i ojačati je dok još ipomalo diše.

Venerin dan je petak. Voli bijelu boju, pa je dobro da žene petkom nose bijelo. I srebrno. Jutros sam odjenula bijelu suknju i bijelu jaknu, ispod bijelu majicu s uskim crnim prugicama, bijele mokasinke, ponijela srebrnu torbicu. Malo predizajnirano, ali sve zbog nje.

Aha-ha! Zna Venera!

Radnici s gradilišta dobacivali su mi, ej bijela, dobra si. S obzirom na moju poodmaklu dob, to govori više o njima nego o meni, ali je svejedno mojoj Veneri bilo drago: nevidljivo im se nasmiješila i nečujno zahvalila.

Dobacivali su bosanskim govorom. Dragi moji zemljaci, dokle ćete vi biti glavna radna snaga po tuđim zemljama?

Kaže mi neki dan moja Elementarna: „Ne kužim, mama, kakvog god radnika tražimo, na sve oglase javljaju se Bosanci.“

Ništa bez Bosanaca, rekao bi N. iz O.u N. A kladim se da bi rekao i: Vidiš li, bona, ne kaže se džabe u petak metak. (Ups, Vesna, Vesna!)

A moja prijateljica M. delikatno damski kaže: „Pa da, točno, bijela boja uvijek podigne ženu!“

Na putu od kuće do posla vidjela sam puno žena, sve u tamnim bojama, djevojke pretežno u crnome, samo je još jedna bakica, sijeda venerica, imala bijelu majicu.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na Venerin dan

  1. tangolina napisao:

    Ima to negde…za svaki dan određena boja, baš bi mogli da pronađemo 🙂
    Znači petak: belo!

    Sviđa mi se

  2. Ligia Luckhurst napisao:

    Vidis kako se “ups!” uvukao u hrvatski jezik… sto smo nekada govorili umjesto “ups”/

    Sviđa mi se

  3. Belo, volim te zeleno… e Lorka, Lorka. Auč umesto jao… 😉

    Sviđa mi se

  4. JOHN NOAH napisao:

    Jeste li u potrebi za kredit? smo ponuditi kredite svih vrsta od 100 $ do 500.000 $, a na vrlo nisku stopu s rok otplate kako bi vam odgovarati. kontaktirajte nas danas na apexloans44@hotmail.com

    Sviđa mi se

  5. tanjat napisao:

    Ma ti si super, u beloj boji ili šarena! 😉

    Sviđa mi se

  6. vesna napisao:

    draga moja tanja, ti imaš sposobnost da u mojim tekstovima vidiš onu jednu meni bitnu točku koju ja svim i svačim želim kamuflirati, ne padaš na moje prebacivanje težišta i uvijek me digneš, hvala ti

    Sviđa mi se

Komentiraj

