Treba razmisliti

Čula sam od jedne profesorice nutricionizma kako su na nedavno održanom nutricionističkom skupu iznesena predviđanja FAO-a:

Do 2050. Zemljom će zavladati glad. More će se dignuti i poplaviti niže dijelove obala. Vladat će suša. Najdulje će se održati sjever Zemlje. Glad će biti takva da će se sjeme racionirati. U gradovima, ljudi će biti dužni uzgajati povrće na balkonima, u džepićima kakve sad poneko ima u kupaonicama. Svatko će imati pravo na uzgoj samo jedne kulture. Hranit će se u zajedničkim kuhinjama. Prema dobi, poslu, visini, ljudi će dobivati samo strogo određenu količinu hrane. Pretilih neće biti, njih već danas smatraju  food wasteom: neće biti sramota biti debeo iz estetskih, nego iz moralnih razloga.

Jutros sam dobila mejl u kojemu se govori o korporaciji Monsanto, najvećem svjetskom proizvođaču genetskog sjemena. Monsanto se pokušava probiti i u Europu. Navodno većina proizvoda koje svakodnevno kupujemo sadrži jedan od njihovih ključnih proizvoda, glukozno-fruktozni sirup dobiven od genetskog kukuruza.

Ništa u tome nije me iznenadilo ni potreslo, osim jedne rečenice: kažu da se u kantinama korporacije Monsanto poslužuje isključivo organski uzgojena hrana. Jer oni imaju mogućnost izbora.

Ništa od ovoga ne mogu osobno ni provjeriti ni potvrditi, samo prenosim što sam čula, ali mi ne ide iz glave. Zato dijelim s vama. I ako netko zna nešto više, neka piše o tome.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

3 odgovora na Treba razmisliti

  1. Razne teorije zavere i strahovi u vezi sa tim samo su znak da smo na rubu. Na svakom mogućem…

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Od srca želim da si u pravu, mislim to s teorijama zavjere. A rub, da, samo što se meni čini da je Zemlja ipak ravna ploča i da smo na tom rubu

      Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Hvala ti puno, Narcise. Objavit ću tvoj komentar kao post, nadam se da nemaš ništa protiv.

    Sviđa mi se

Komentiraj

