Kompliment od muškog bubrega

Iskrica, homo i hetero

Jednom sam se, prije nekoliko godina, upisala na Iskricu, spajanje ljubavnih, bračnih i drugih parova.

Kao, skupljala sam građu za knjigu. A u stvari, bila sam radoznala kako to ide, tko se javlja, što ti pišu. U profilu sam priznala spol, godine, bračno stanje i broj djece.

Iznenadila sam se kako su brzo počele stizati poruke i ponude, a još više kad sam vidjela da mi pišu samo žene koje sa mnom žele vezu. Nisam se mogla sjetiti nijednog razloga za to čudo, osim da je lezbijkama teško naći partnericu, pa se nadaju da je udana strejt žena i majka mojih godina koja se nudi na Iskrici dovoljno očajna da se sljubi i sa ženom.

Tako sam mislila sve dok mi se nije javio prvi muškarac, fin gospodin, koji je napisao da mu se sviđam i da je šteta što volim žene. Da volim žene?! Seksualno!? Ajmeeee! Tek sam tada išla provjeriti što sam to napisala u svom profilu. Seksualna orijentacija: homoseksualna.

Znam zašto sam se zabunila. Zato što su mi nezgrapne riječi homoseksualan i heteroseksualan oduvijek pogrešno zvučale, nepropisno su skovane i pridano im je pogrešno značenje.

Homoseksualan je kovanica grčkog i latinskog, a ne latinskog i latinskog, kako mnogi misle. Homo na latinskom znači čovjek, a na grčkom isti, jednak ili sličan. Pravilo je da se složenice tvore iz istog jezika, zato bi riječ homoseksualac trebala značiti onaj koji voli čovjeka, a ne onaj koji voli sebi jednakoga. Riječ heteroseksualan je također složenica grčkog i latinskog i prihvaćeno je da znači volim različitog od sebe. Iz toga proizlazi: ako homoseksualci vole ljude, onda heteroseksualci vole neka druga bića koja nisu ljudi. To je bar meni prva asocijacija na riječ heteroseksualac. Zato uvijek moram malo promisliti kad trebam reći jedno ili drugo, da ne pogriješim. Očito nisam promislila kad sam popunjavala svoj profil, pa je moje lunjanje po Iskrici završilo brzo i neuspješno. Ipak sam, prije nego što sam se isključila, ispravila na hetero, da se moje žene ne nadaju.

Jučer mi je jedna žena u Kući transplantiranih rekla: “Joooj, kak ste mi danas zgodni!”

Da ne bi bilo kao na Iskrici, ja sam brzo odgovorila: “Oooo, hvala puno, čim dođem kući reći ću to sm, neka zna.”

“Recite, recite, samo nemojte reći da vam je to rekla žena. Recite da je muškarac.” Vedro se nasmijala. “Ja vam imam muški bubreg.”

Vidjela je moj iznenađeni pogled.”Da, da, već deset godina”, rekla je s pravom ponosno.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

