Humanitarna pomoć ne može biti ukradena

Prenosim kako sam čula:

Neki je tip došao autom pred Arenu, do mjesta gdje su stajale vreće s humanitarnom pomoći, potrpao ih u auto i odvezao se. Ljudi su zvali policiju, prijavili broj tablica i policija ga je našla. I oslobodila. Jer navodno, po zakonu, humanitarna pomoć ne može se ukrasti, uzima je onaj kome treba, a njemu je, rekao je, trebalo.

Tko li je taj lik? Je li inteligentni lopov koji je proučio zakone? Ili je ogorčen sveopćim licemjerjem? Ili očajnik kojemu zaista treba, a nije dovoljno jadan kao ljudi iz poplave, pa ne može dobiti pomoć? Ili običan lopov?

Nemam vremena istraživati zakone, ovaj post je u stvari pitanje, je li to moguće? Ako netko zna, neka javi.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na Humanitarna pomoć ne može biti ukradena

  1. Negoslava napisao:

    ništa nije nemoguće
    nažalost

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    I ja mislim, zato sam i objavila što miriši na (našu) istinu.

    Sviđa mi se

  3. Sizif napisao:

    Pazi: ako je moguće, onda neto nije u redu sa zakonima. Pa makar je ovaj region (bio) suočen sa potrebom za humanitarnom pomoću. Ako se vlasti nisu snašle u prvim mesecima sada već davnih devedesetih, da li je moguće da tokom svih ovih godina zakon nije dorađen do najsitnijih detalja, da se ovakve stvari ne bi dešavale?

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    Vidiš koliko pitanja!

    Sviđa mi se

  5. Moguće je ukrasti, naravno. Ne može da uzuma kome treba, nego se raspodeljuje prema nekim kriterijumima. Zna se ko, kada, kome i koliko… i ako je istina i ako nije ova “vest” je spin.

    Sviđa mi se

  6. LaBiLnA napisao:

    Kad sam juče naletela na ovaj tekst, nisam znala da li da plačem ili da se smejem…

    http://www.6yka.com/novost/56705/gradani-na-punktove-donose-stikle-kravate-i-kupace-kostime

    Liked by 1 person

  7. vesna napisao:

    Ma sram nas bilo kakvi smo, opet se potvrđuje: pošteniji su lopovi od tobože poštenih građana!

    Sviđa mi se

  8. vesna napisao:

    si šefe Grofe

    Sviđa mi se

Komentiraj

