U potrazi za dobrim stranama starenja

Tko o čemu, ja o godinama?

Nadoknađujem rupe u obrazovnom sustavu: pouke o starenju, kao i o drugim najvitalnijim temama (zdrava hrana, očuvanje Zemlje, brak, ljubav), nedostaju u nastavnim programima.

Jučer sam kupovala dar svojoj Elementarnoj za rođendan, zlatni privjesak za narukvicu.

Zlatar koji mi je pokazivao sve što ima, ljubazno i susretljivo, imao je divne plave oči. Mislim da je i svjestan kako su mu oči lijepe, jer je njima koketirao, izvodio razne osvajačke poglede. Sjetila sam se svoje prednosti: imam dovoljno, i više nego dovoljno godina, da mu mogu reći: „Vi imate tako predivne plave oči… Nemojte me krivo shvatiti, po godinama biste mi mogli biti sin, ali stvarno takve oči nisam nikad vidjela.“

„Hvala“, rekao je on. „Znate kako kažu, godine nisu važne.“

Već sam bila na izlasku kad sam rekla: „Taj tko je to izmislio, trebalo bi ga naći i osuditi za prijevaru.“

„Joj, mama, kak si iritantna kad tako pametuješ“, reći će moja draga Elementarna.

Zlatar mi je ponudio izdašan popust, zbog komplimenta, rekao je. Obećala sam da ću se vratiti, ali nisam, i s popustom mi je bilo preskupo.

P.S. Zna se, pišem zato što mi se ne da ići pospremati.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na U potrazi za dobrim stranama starenja

  1. Negoslava napisao:

    iz istog razloga ja te čitam ovog trena

    Liked by 1 person

  2. vesna napisao:

    🙂 ja sam mislila da ti nemaš taj problem, zamišljala sam da si savršena domaćica i jako vrijedna i čudo od žene koja toliko piše, toliko širi druge, tako dobro radi kolače…

    Liked by 1 person

  3. Ja te lepo molim da mi javiš kada nađeš neku (naravno, neku od onih što se ne daju videti po časopisima).

    Sviđa mi se

  4. LaBiLnA napisao:

    Dobra strana starenja je što sada možeš da kažeš šta hoćeš i kome hoćeš, bez kalkulacije 😉

    Sviđa mi se

  5. vesna napisao:

    e nisam još došla do te faze. jupi – možda sam još mlada 🙂 🙂

    Liked by 1 person

  6. aleksandranm napisao:

    citam zato sto me mrzi da raspremim stvari sa pijace, a posle toga: izribam kupatilo, operem terasu, kuhinju, izbrisem prasinu, procitam jednu dosadnu knjigu sto sam nekom obecala…
    🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

