Jutros, WCC

Jutros kod nebodera na Trgu, s istočne strane, uz cvjećarske štandove, stoji jako mlada Cigančica s djetešcem na rukama.

„Molim vas, samo jednu kunu“, govori molećivo.

Ja kažem da nemam, jer nemam, žao mi ju je, iako znam da joj je to profesija, žao mi je što joj je to profesija. Kad sam već malo odmaknula, čujem kako netko govori:

„Ako si ga znala napraviti….“

Osvrnem se i vidim, taj koji je tako bešćutno zaštektao stari je trbušati ćelavi glavonja, nije WASP, ali je vjerojatno WCC. „Zašto joj tako govorite? Ako joj ne želite dati, ne morate joj tako ružno govoriti!“

Ponovno je nešto zarežao, nisam ni htjela čuti što, ali se više nije zadržavao kod Cigančice, produžio je svojim bezveznim životom.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku). Bookmarkirajte stalnu vezu.

3 odgovora na Jutros, WCC

  1. LaBiLnA napisao:

    Nisam ja nešto bolećiva prema toj populaciji … Znam, grozna sam, ali je tako 🙂

    Liked by 1 person

    • vesna napisao:

      Nisam ni ja, ne mislim na Cigane, nego na Cigane prosjake. Ali me stid da pripadam vrsti moja može biti tako okrutna. Znaš da su mnoge žehe doživjele u rađaoni da im babica kaže: Sad vičeš, a znala si raširit noge? Umjesto da im pomogne da lakše prebrode. Lajkala sam tvoj odgovor jer ti si uvijek jasna i otvorena!

      Sviđa mi se

  2. Kada god vidim prosjaka, pomislim kako se trgovina ljudima odvija ispred naših noseva.

    Sviđa mi se

Komentiraj

