Ljudi mi govore

Kad nešto napišem, ljudi mi često kažu da i oni „ma isto tako misle!“, samo ne znaju to “tako dobro napisati” kao ja.

Čula sam to, bez pretjerivanja, najmanje petsto puta, osobito u vrijeme kad je izašla moja prva knjiga. Naravno, laskalo mi je i mislila sam: pa dobro, moguće je, nemaju svi ljudi iste talente, ni u jednakim količinama.

Ali kad su počeli govoriti kako sam hrabra, e, tu sam se zamislila. Jer ja nisam hrabra, nimalo, štoviše, prilična sam kukavica. Zar je moguće da su svi još veće kukavice nego ja? Nemoguće.

Dugo mi je trebalo da shvatim: ono što me razlikuje od njih nisu ni talent ni hrabrost, pogotovo ne hrabrost, nego urođena mana da kažem ono što mislim, čak i kad je protiv načela samoodržanja. Najiskrenije, ne ponosim se tom osobinom, ona nije moj izbor, za nju nisam zaslužna. Dana mi je.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Moj blog, Moje knjige, O pisanju. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na Ljudi mi govore

  1. aleksandranm napisao:

    kukavica a zvalava…(ja)
    ako Ti je za utehu, bar to radis sa stilom.
    ku noc

    Liked by 1 person

  2. Negoslava napisao:

    negde ću ga objaviti i potpisati sa- moja prijateljica
    dok ne kažeš drugačije

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Možeš slobodno, i pod mojim imenom. Ona molba vrijedi samo za postove u vezi s poslom, zabranjeno nam je objavljivati na društvenim mrežama, tamo nas se tretira kao predstavnike firme, a ne individue (apsurdno, ali moram poštovati kućni red dok ne vidim što ću sa sobom)

      Sviđa mi se

    • Negoslava napisao:

      e, dobro pa razjasnismo

      Sviđa mi se

  3. Imam ambivalentan stav prema tome “kažem ono što mislim”. Iskreno, ja nisam takav. Uz to, priznajem da se ne retko – bojim.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      ja nemam ambivalentan, imam negativan a također se nerijetko, štoviše često, štoviše gotovo uvijek bojim,, ovim se postom, nisam hvalila nego jadala, vidiš što sam sve priznala – o talentu o karakteru o manama…

      Liked by 1 person

  4. LaBiLnA napisao:

    Bogu fala, pa ja uglavnom ne kažem šta mislim 🙂 I to je valjda neki “dar”? 😀

    Sviđa mi se

  5. vesna napisao:

    ja mislim sa je tvoj dar što dobro misliš, oštro i bistro i pametno, a nadasve duhovito – tvoj dar je duhovitost

    Sviđa mi se

  6. jasna napisao:

    Tu sam prava “vaga”, gdje pozitivno nastojim svakako reći. Za negativno prvo odbrojim do deset (ili više), a onda uglavnom prešutim. Dva su razloga za to, ili se radi o dragoj mi osobi,ne želim je povrijediti, ili ako to nije slučaj, onda bih u odgovoru mogla čuti ono što ne želim.
    Iznimka su nezadovoljstva prema trgovcima kod kojih sam kupila nešto loše. Tad pišem protestne mailove, na koje u pravilu dobivam odgovore. Mislim da i ovdje vrijedi pohvaliti, ali bome i prigovoriti i to pismeno ! Nek ostane trag.

    Liked by 1 person

Komentiraj

