Da se malo smijemo

Novinarski biseri

Biseri su stari nekoliko godina, ali uvijek smiješni, pa kopiram ovdje da se i vi smijete, jer je smijeh zdrav.

Novinski naslovi:

Umirovljenici se odmaraju na klupama, a groblja zjape prazna.

Objesio se o netom propupalu trešnju.

U požaru izgorio prasac Vicko, krava Jagoda i čovjek Ivan.

 Naslov: Žohar u saborskom restoranu.
Podnaslov: Gamad na ručku.

Plin već ove godine stiže u Jasenovac.

Krava propala kroz krov na glavu Turčinu koji je igrao domino.

Ante Gotovina lokaliziran.

 Zimbabveanska policija moli pogreškom puštene zatvorenike da se vrate u zatvor.

 Osmoškolci ubili boga u vjeroučiteljici.

 Mačka sa pet nogu živjet će sasvim normalno kad joj uklone dvije viška.

A ovo su novinari izgovorili:
Poslao ga je u pizdu m…
Osumnjičeni ima visoku stručnu spermu.
Na Novogodišnjem koncertu počeli su zaudarati taktovi Radetzky marša.
Bez oca Blanka nikad ne bi dostigla vrhunac.
Obraz naših cura osvijetlila je Nika Fleiss, koja je nakon druge vožnje skončala šesnaesta.
Šesnaest mrtvih i nestalih: Česi umiru plivajući.
Četiri čovjeka pretukla Bosanca.
Poginuo u naletu tramvaja na Božićno jutro.
Policija zaplijenila 10 kilograma dobre marihuane.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u vicevi. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na Da se malo smijemo

  1. Negoslava napisao:

    Niški biseri
    kiša je padala po celom terenu

    gledalaca- oko osam

    u Nišavi je nađen leš mrtve žene

    Liked by 1 person

  2. mandrak72 napisao:

    Pa sa ovakvom niskom bisera velika je ogrlica, al gamad je i dalje na ručkovima 🙂
    pozdrav

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    🙂 a sviđa mi se i onaj nadrealni, o naletu tramvaja na božićno jutro 🙂

    Sviđa mi se

  4. …tako su “ljudi” mogli pretući i nekog Ciganina, crnca, pedera, a ne samo Bosanca.

    Glasam za “Ubili Boga u veroučiteljici”.

    Sviđa mi se

  5. vesna napisao:

    jest, taj je dobar, jako dobar. i b0sanac je u užem izboru, te božićno jutro i mačka s 5 nogu.i da se čovjek objesio o netom propupalu trešnju 🙂 božemioprosti

    Sviđa mi se

Komentiraj

