Meni ovo nije jasno:

Političke funkcije

Meni ovo nije jasno: ako se zna da se na neke (mnoge? većinu? sve?) važne funkcije primaju ljudi po političkom, a ne po strukovnom izboru, zašto se izvode lakrdije oko tobožnjih natječaja? Zar zato da bude po zakonu? Zašto jednostavno ne promijene zakone, to je bar lako. Ovako, rade majmune od ljudi i stvaraju nepotrebne troškove.

Ionako svi sve znaju, za koga su te predstave?

I zašto svi šutimo i podnosimo?

Na primjer, zašto ja šutim?

Zato što: nemam kome reći, nemam gdje govoriti.  Nitko me neće poslušati, jer riječi jednog čovjeka nemaju snagu. Da bih imala utjecaja, morala bih biti dio neke mreže; odnosi među ljudima odnosi su moći; da bi bio dio mreže, moraš imati neki udio moći za razmjenu; ako imaš udio moći, već si dio sustava; ako si dio sustava, ne želiš ga narušavati… Gdje je izlaz? Gdje je dno?

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku), Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na Meni ovo nije jasno:

  1. Promene idu lagano… višegeneracijske su, hronične, ali ponekad podležu i akutnim istorijskim okolnostima, poput ratova (može i hladni rat), velikih kriza, tako tih pomeranja.

    Glasovi pojedinaca su vapaji pravednika koji netom nestaju u mraku (“Ropotarnica istorije” ili povijest roptanja u anonimnosti) iz koje se uzdignu samo retki i legendarni (Spartak, Isus… Matija Gubec, Viljem Volas).

    Nemam neku želju da se o meni uči u školama ili čak da neku nazovu po meni. Još sam manje zainteresovan da me zatvaraju, muče, ubiju i potom zaborave. Mikrosvet je zakon.

    Ili barem žele da ovako mislimo.

    Sviđa mi se

  2. Sizif napisao:

    Mi smo švercerska regija: oni će prošvercovati šta su hteli sa nadom da mi nećemo primetiti; mi ćemo prošvercovati još malo nade, pazeći da nas ne opaze, da nam i tu nadu ne bi ubili još na početku. A dno? Pa, kod švercera ispod dna uvek ima još jedno – “duplo dno” je švercerski izum.

    Liked by 2 people

  3. vesna napisao:

    Duplo dno – odlična usporedba, zapamtit ću to!

    Liked by 1 person

  4. LaBiLnA napisao:

    I svako dno ima svoje dno koje nema dno 🙂

    Liked by 2 people

  5. vesna napisao:

    ajme, gore od najcrnjih očekivanja, vrati mi sizifovo duplo dno 🙂

    Liked by 1 person

Komentiraj

