Zašto su Nijemci bogati

 

„Znaš li zašto su svi Nijemci bogati?“ pita me Adrijana, s kojom sam se susrela na ulasku u zgradu.

„Pa…“

„Ne znaš! Zato što svi u novčaniku imaju šećer. Pa im zato novčanik nikad nije prazan.“

Odmah sam otišla na šank i uzela vrećicu šećera. Ali sam se sjetila da nemam novčanik, ne treba mi, samo mi zauzima mjesto u torbici, imam samo sitniše, četiri i pol kune koje danima ne uspijevam potrošiti, jer sve košta više od toga. Trajat će mi do plaće, a plaća je već za pet dana. Pa sam vrećicu dala sm. On ima bar novčanik.

 

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na Zašto su Nijemci bogati

  1. Dolce vita, sujeverna si – al’ ko te pita.

    Sviđa mi se

  2. LaBiLnA napisao:

    Nemci kradu kesice šećera iz restorana, pa kod kuće presipaju… da, daaaa.. ima logike, uštedi se tu podosta 🙂

    Liked by 1 person

Komentiraj

