Nutcracker Holy

 Mirela Holy opet me oduševila. Opet je napravila nešto što nitko prije nje nije: iz članstva stranke Orah izbrisala je oko tisuću i pol ljudi, jer su bili – neaktivni!

Ne odjednom, kako se moglo shvatiti iz televizijskih vijesti, nego postupno, od ljeta do danas. Možda se prerano oduševljavam, ali me podsjetila na tragače za zlatom: marljivo ispire i prosijava  gomile pijeska i mulja kako bi joj u situ ostali samo zlatni grumeni.

Mislim da je to velika stvar, s obzirom na to da neke stranke u članstvo upisuje i mrtve duše. Dobro je rekao jedan komentator jutros u Dobrom jutru: „Kad bi se popisali svi članovi svih političkih stranaka, Hrvatska bi imala šest milijuna stanovnika. A neke od njih trebalo bi pitati i kako to da imaju manje glasača nego članova, kakva je to stranka za koju ne glasaju ni njezini članovi…“

 

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na Nutcracker Holy

  1. tangolina napisao:

    Kad bih rekla “zavidim vam” nadam se da bi to razumela na pravi nacin….eh da je jos koja takva…samo se bojim da ovim nasim politicarima ni Krcko Orascic ne bi pomogao vec samo neka veca drobilica…

    Liked by 1 person

  2. vesna napisao:

    definitivno, ja je čak doživljavam kao zadnju šansu – ako se i ona pokaže kao fejk više nikad nikome neću vjerovati, mislim, među političarima.

    Sviđa mi se

  3. Kleptokratija sa svojom stranačkom vojskom kad tad počne da trpi pritisak iznutra. Ekonomska kriza samo je ubzala proces, pa se ispostavlja (ono što je običnom čoveku oduvek bilo jasno) da nije moguće ništa napraviti sa takvim tegom oko nogu.

    Sviđa mi se

  4. LaBiLnA napisao:

    More, pametna je ta Mirela….Lepo ja kažem da ste neaktivni na mom blogu! Sve Ću Ve obrišem! 😀

    Liked by 1 person

Komentiraj

