Rak

Prenosim s bloga News Press Liberty with Responsibility:

Navodno 39 posto žena i 44 posto muškaraca boluje od raka.  To je gotovo polovina, gotovo svaki drugi čovjek.

Taj blog navodi biljke koje se uspješno bore protiv raka:

– kelp, kombu, nori

– chlorella i spirulina

– brokula, karfiol, kupus

– gljive reishi i chaga

– aloe vera

– konoplja, konopljino ulje

– češnjak

– kurkuma

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u zdravlje. Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na Rak

  1. jasna napisao:

    Pred par dana sam dobila mail o djelotvornosti šparoga. Nije bitno jesu li svježe ili konzervirane. Pišem ovdje u komentaru, neka se i one nađu uz bok ovim ljekovitim biljkama. Zlu ne trebalo. Puno obitelji, uključujući i moju, ima člana koji se bori s rakom. Hvala za ovu dobru informaciju. Svako dobro saznanje a naravno i iskustvo treba dijeliti. Zato to ovdje činim i ja.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Hvala, Negoslava, evo, skinula sam recept s linka koji šalješ:
      Kvas od cikle – recept:
      Za pripremu ljekovitog kvasa od cikle bit će potrebno:
      Sastojci:
      – Staklena tegla od 3 litre (još bolje je glinena posuda, ako imate)
      – 700 gr sirove oguljene cikle
      – 2 žlice brašna ili 2 komada starijeg raženog ili crnog kruha
      – 200 gr šećera (može i med ili neki po želji zaslađivač)
      – 100 gr grožđica
      Priprema:
      – Uzeti svježu opranu ciklu, oguliti i izrezati je na kockice ili tanke kriškice i poslagati u čistu teglu
      – Dodati grožđice, 2 žlice brašna i 200 gr šećera
      – Staklenku napuniti hladnom prokuhanom vodom i promiješati (neki stavljaju vodu od kiselog kupusa ili sirutku)
      – Staklenku pritvoriti plastičnim poklopcem ili još bolje umotati dvostrukomgazom (da vaš kvas “diše”) i ostaviti na toplom mjestu na 6-7 dana da fermentira
      – Dva puta dnevno miješati sadržaj staklenke i po potrebi skidati pjenu
      – Nakon 7 dana smjesu dobro procijedite kroz gazu i dobit ćete kvas od cikle. Bacite ostatak.
      Okus je blago kiseo, slankast i zemljan, tijelu ugodan, odlično alkalizira krv.
      Konzumacija i čuvanje:
      Piti po 3-4 jušne žlice 3 puta dnevno prije obroka.
      Popijte sav kvas i na tome se završava prva kura čišćenja jetre.
      Napravite stanku od 3 mjeseca i ponovite tretman.
      Opet stanka 3 mjeseca i tretman ponovite treći put.
      Nakon godinu dana vaša jetra biće potpuno čista!
      Kvas čuvati u hladnjaku.
      Moguća je pojava rijetke stolice. Organizam se čisti, zato su prisutne blage popratne reakcije.

      Sviđa mi se

Komentiraj

