Pisanje, suosjećanje i nježna subverzija

“Ma, u stvari, nije mi jasno… Nemoj se ljutiti, ti dobro pišeš, ali…”

“Ali?!” glumim da sam ozbiljna. “Reci slobodno.”

“Ali ne znam zašto?”

“To je zbilja malo uvredljivo”, smijem se. “Pitaj konkretno”, sugeriram mu.

“Dobro, zašto pišeš, zbog čega?”

“Zašto pišem?  Pisanje je moj pribor. Čim nešto uočim, u glavi mi se stvara bilješka.  Netko diše na pluća, netko na škrge, netko preko kože, neki viču, neki pišu. To je prirodna pojava.”

“Ahm… A radi čega pišeš?” Mladen je jezikoslovac, pa ga kao takvoga i razumijem, on razlikuje zbog i radi.

“I ja sam o tome razmišljala. Mislim radi suosjećanja, da pridonesem suosjećanja među ljudima. Suosjećanje je jedini način opstanka ljudske zajednice. Ja mislim.”

On šuti, procesira. A ja mislim kako to sad pretencizono i umišljeno zvuči, tko sam ja da sebi pripisujem pisanje kao dio svoje prirode, pa to se ni Shakespeare ne bi usudio. I tko sam ja da rješavam pitanje svjetskog suosjećanja.  Mladen zamišljeno kima glavom.

“Ali reći ću ti i ono što ne znaš pitati”, opet se smijem. “Reći ću ti koja je moja metoda. Metoda je također urođeni dio bića. Moja metoda je nježna subverzija.”

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u O pisanju, Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na Pisanje, suosjećanje i nježna subverzija

  1. tanjat napisao:

    Fenomenalno! Sažeto, zaokruženo, zanimljivo i – pojašnjeno do kraja :).

    Sviđa mi se

  2. tatjanamb napisao:

    Ima i onih koji nece direktno postaviti pitanje, koliko god da ih interesira. Ali ce o radu tog nekog, iza ledja (pa kako drugacije 😀 ), cakulati sa slicnomisljenicima, o manama, razlozima, zgrazavanjima (mnogo redje sa lijepim komentarima) i, eventualno, onako izmedju redova, provuci (pred tim nekim) opasku kako svako moze da pise na internetu, uz jedan gadljiv izraz na licu kao da su stali, daleko bilo, u drek. Gospon iznad je vjerojatno bio dobronamjeran i veliko bravo sto je otvoreno pital bar dio onoga sto ga je zanimalo. Mislim da daleko veci dio nije niti dobronamjeran, niti umije delat nesto slicno, ali se vole baviti prilicno omiljenim hobijem otrcavanja svega (dobroga) sto drugi delaju, a njima se ne moze pripisati. No, s vremenom se covjek navikne adekvatno odreagovat :).

    Sviđa mi se

  3. Simpatija i empatija se samo rimuju… i to je to.

    Sviđa mi se

  4. Negoslava napisao:

    Vesnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Sviđa mi se

Komentiraj

