Problemko i Rješenjka

Jednom davno živjeli su mladić Problemko i djevojka Rješenjka. Bili su susjedi i odmalena su se zajedno igrali, iako su se njihovi roditelji tome protivili. Bili su posve različitog soja i roda. Problemko je bio uvijek namrgođen i turoban,  nitko ga nije volio ni sresti. Kad bi ga izdaleka vidjeli na putu, skretali su da ga zaobiđu i izbjegnu.

Za razliku od njega, Rješenjka je bila mila i omiljena, gdje god se pojavila donosila je sa sobom radost i vedrinu.

Ukratko, nije postojalo dvoje različitijih bića nego što su bili njih dvoje. Pa ipak, Problemko i Rješenjka bili su nerazdvojni. Kad su dovoljno odrasli, vjenčali su se. Problemkovi roditelji bili su ogorčeni, kud baš da njih stigne sudbina da im se ljuta narav i vrela krv umlače takvim stvorenjem kao što je lakomislenica Rješenjka! Rješenjkini roditelji, kojima je sreća njihovog djeteta bila najvažnija,  na kraju su se složili, iako su se brinuli kako će njihova kćer živjeti u takvoj obitelji.

Susjedi su bili u čudu. Ma što li je ono milo stvorenje našlo u onakvom mrgudu! Većina je nagađala: „Okrenut će on nju, uvijek loše nadjača dobro, neće više Rješenjka biti draga i nasmijana.“ Pa su ih unaprijed izbjegavali, i nju i njega, Problemka zbog njega samoga, a Rješenjku zbog Problemka. Samo su oni najmudriji mislili ovako: „Tko zna, možda su baš zajedno njih dvoje najpotpuniji, možda ih baš takve trebamo prihvatiti.“  Brzo se pokazalo da su bili u pravu i za to su bili nagrađeni: iza smrknutog Problemka, uvijek bi zasjalo Rješenjkino milo lišce.

A oni koji još nisu prihvatili brak između Problemka i Rješenjke neka znaju da je taj par nerazdvojan, ma što tko mislio, i da se sve može, osim živjeti vječno, i da se ništa ne mora, osim umrijeti.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

14 odgovora na Problemko i Rješenjka

  1. Wojciech napisao:

    Ja ih znam lično! Ona je uzela njegovo prezime. 🙂

    Liked by 2 people

  2. Bio sam na svadbi. Kao dalji rođak.

    Liked by 1 person

  3. inavukic napisao:

    Super! 😀

    Sviđa mi se

  4. LaBiLnA napisao:

    Je l’ zatrudnela Rješenjka?

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      🙂 šašava si, carice!
      još nije, tek su oko 3000 godina u braku. kad zatrudni, e to će biti divno, jer će dijete naslijediti i mamine i tatine gene!

      Sviđa mi se

  5. jelena napisao:

    Super ti je tekst Vesna! I ja i moj muž pomalo ličimo na ove tvoje…

    Sviđa mi se

Komentiraj

