Urednik na blogu

Urednik na blogu

Nešto razmišljam… a to obično ne završi dobro… i dolazim do sljedećeg zaključka: trebalo bi uvesti zanimanje urednik za blogove. On bi uređivao tekstove onih blogera koji to žele.

Do tog zaključka dolazim iz dva razloga. Prvi je što sam često nezadovoljna svojim tekstovima, ne samo nezadovoljna, nego razočarana: nisam znala da mogu nešto tako loše napisati! Želim nešto reći, a ne znam bolje, to je muka. Dobro bi mi došao jedan dobar urednik.

Drugi je razlog što to isto primjećujem kad čitam tuđe postove: ponekad mi  prsti bride od želje da popravim, jer vidim, malo je nedostajalo da bude odličan tekst: većinom je problem u višku, višku riječi, misli, objašnjenja.

Urednik za blog mogao bi biti volonter, da ne bude komplikacija oko plaćanja. Svaku redakturu morao bi odobriti autor teksta. Na kraju teksta pisalo bi je li tekst prošao kroz ruke urednika i tko je urednik.

Mogli bismo jedni drugima biti urednici, svi smo pismeni, no svi smo i tašti, možda bi nas to zauvijek zavadilo.

Što ti o tome veliš, AleksandraNM? Što bi na to reklo tvoje profesorsko, učiteljsko biće?

Zašto o ovome razmišljam? Zato što sam toliko nezadovoljna svojim predzadnjim, postom,  a bio mi je važan, da ne znam kad ću, i hoću li ikad, opet poželjeti  nešto objaviti na blogu.

Ujedno, hvala Sanjinu koji me na svoj blagi način podsjetio da sam, u stvari, htjela pisati knjige.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Knjige koje (ne)pišem, Moj blog, Moje knjige, O pisanju i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

19 odgovora na Urednik na blogu

  1. aleksandranm napisao:

    dobro jutro. da li mi verujes, da sam cim sam pocela da citam post, pozelela da ga prokomentarisem, a onda vidim Ti i mislila da treba. cudne koencidencije. Ne smem vise nista da pricam….Bojim se zavrsicu u nekom tekstu, a to mi se nece dopasti. Ili hoce, jako, a sta onda? Ipak je to samo prica/pesma/tekst. Idem na pijacu, nisam juce stigla.

    Liked by 1 person

  2. Negoslava napisao:

    Ovo gore je namenjeno Saški, a tebi, Vesna- kad će ta knjiga već jednom?

    Sviđa mi se

  3. inavukic napisao:

    Ja osobno ne ocjenjujem stil pisanja, gramatiku, visak ili manjak rijeci – ja na blogu trazim poruku ili sadrzaj iz kojeg nesto mogu nauciti ili koji me vodi na razmisljanje itd.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      da, znam, vi tako i pišete, prenosite poruke koje smatrate važnima. Ja imam ambiciju da to bide i literatura (makar bilo i na moj, prozni, grubi način), a ta ambicija se katkada i ne primijeti 😦 i to me onespokojava…

      Sviđa mi se

  4. većinom, nakon napisanog, želim to povući da niko ne čita, jer pišem u neprikladnim stanjima

    Sviđa mi se

  5. Dobro bi mi došao lektor. Ili kolektor. Korektor ne.

    Liked by 1 person

  6. LaBiLnA napisao:

    Da se uvede autopilot! 🙂

    Sviđa mi se

  7. jelena napisao:

    Nije ti loša ideja, ali sam 99% sigurna da to niko ne bi radio volonterski. Ja prva ne bih. Koliko je nepismenih blogova… To je prvi okidač na koji ja reagujem: čim vidim da je neko polupismen a pravi se pametan – ćao. Nema me više na tom blogu. Takođe, čim osetim da neko davi i smara svojim teškim frustracijama koje više niko ne želi da sluša uživo (pa zato i služi blog) – ćao. Nemam živaca niti života za to. Inače, brzo se napravi selekcija, osete ljudi šta valja a šta ne.

    Sviđa mi se

Komentiraj

