Z a D., na d., i šire

Jezici, razni

 Ne vjerujem ti, kažem.

Ja tu ne mogu ništa, kaže. Tako je kako ti kažem, a ti kako hoćeš.

Tu, tako, kako… Kakav je to jezik! Da je tako kako kažeš, upotrijebio bi glagol,  a ne glagolsku zamjenicu.

To ne postoji.

U tvom jeziku postoji.

Zašto si mi poslala onu pjesmu?

Da je čuješ.

Ha-ha, ma nemoj. Zašto baš onu?

Zato što je dobra.

Zašto baš sada?

Da me bolje razumiješ.

????

Ne razumijem što pitaš? pitam.

Znaš dobro.

Pa dobro, zato što mislim da ćeš radije slušati lijepu pjesmu koju pjeva lijepa cura nego neke obične riječi, moje.

Sve ti znaš!

Ništa onda, kad ti nešto ustreba, tu sam, kaže.

Već sam te si ja uzela, smijem se.

Vidim, i ti imaš neki svoj jezik, kaže on. 

Da, nije čudo da se teško sporazumijevamo.

ZTD, kaže.

Ne vjerujem ti, kažem ja.

 

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Moj blog, O pisanju, O riječima i označen sa , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na Z a D., na d., i šire

  1. tanjat napisao:

    Mnogo mi se sviđa. Ovo ti je pravo osveženje na blogu, udaljeno od zavrzlama svakodnevice. Baš je dobro. I naslov je super. 🙂

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Draga Tanja, hvala ti. Da, drugačije je, ali kod mene je čak i poezija u prozi. Bilop je toga i prije, ponekad , jako malo, ali bilo je. Zavrzlamama me vuče želja da pridonesem da s e nešto popravi..(to je zbog horoskopa, ja sam strijelac, prosvjetitelj, a ne pjesnik)

      Sviđa mi se

    • tanjat napisao:

      Ti si pisac. Zato više piši o onome što se ne vidi. Bolja si u tome. Bar meni. Izvini što sam iskrena. 🙂

      Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Zašto izvini? Pa je to želim! Pa meni je to kompliment! Veliki. Hvala ti!

      Sviđa mi se

  2. tanjat napisao:

    Kakvi nesporazumi? 🙂

    Liked by 1 person

  3. LaBiLnA napisao:

    Šta je “ZTD”?

    Sviđa mi se

Komentiraj

