Nisam pogriješila!

Pozitivan čovjek, pozitivan val

Moj novi odvjetnik, onaj kojega sam našla na ulici,  potvrdio je dojam.

Primio me točno u vrijeme u koje smo se dogovorili.

Pozorno me slušao.

Prethodno je pozorno pročitao sažetak cijele priče koji sam mu poslala mejlom.

Shvatio je sve bitno i odmah uočio proceduralne pogreške, jake i slabe točke tužbe i nepotrebna laviranja.

Nije kritizirao moju bivšu odvjetnicu, iako je za proceduralne pogreške ona kriva.

Nije obećao da će me zastupati, jer je u gužvi do 1. listopada, a ne želi, kaže, obećati ono što nije siguran da može ispuniti. Ja sam pitala mogu li sama na ročište u rujnu, dok on ne bude slobodan. Mogu, posavjetovao me kako.

Nije tvrdio da može dobiti spor, ali je povjerovao da sam u pravu.

Razgovarao je sa mnom punih sat vremena i nije ništa naplatio, jer ne naplaćuje savjete!

Ima jako lijepu kancelariju, koja djeluje luksuzno, jer je dobro dizajnirana, ali ništa u njoj nije razmetljivo ni preskupo, k tome, dijeli je s četiri odvjetnika, toliko je imena na ploči na ulaznim vratima.

Nakon razgovora s njim osjećala sam se dobro kako već dugo nisam i kao da je sve moguće: postići pravdu, dobiti sporove s upraviteljem i s bankom, riješiti probleme na poslu, dočekati ugovor od izdavača, istinski uživati na moru iako praznog džepa…

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u ljudi i označen sa . Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na Nisam pogriješila!

  1. jelena napisao:

    Držim fige!

    Sviđa mi se

Komentiraj

