Odgovor moje osobne bankarke

Poštovana,
Vaša potvrda je poslana na ažuriranje.
Lp,

Odgovor je stigao prije nego što sam očekivala, ali kakav odgovor! Fascinirana sam savršenom bezličnošću i čistoćom poruke, u kojoj nema nijedne suvišne riječi. Kakvu to obuku oni prolaze, tečaj zvan Kako od nesavršenog čovjeka postati efikasni robot? U redu je to, na emotivne ispade drugih reagirati hladno, to djeluje umirujuće poput šamara, ali zašto su im dali naziv osobni bankar? Bankarski sarkazam.

 

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u ljudi, Uncategorized i označen sa . Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na Odgovor moje osobne bankarke

  1. Ma oni su sasvim u svojim procedurama i što “ekonomičnijem postupanju”. Procedure su namenjene tzv. “idealnom scenariju”: svi sve plaćaju redovno, svi računi puni, lova se okreće…

    Ionako planiraju da automati uskoro zamene što je više moguće više ljudi. Uostalom i sama si napisala da si to osetila.

    Sviđa mi se

  2. Wojciech napisao:

    Pa dobro… Zarađena je dnevnica!

    Sviđa mi se

  3. Negoslava napisao:

    Molim te, stavi link svog pisma pa da šerujemo tekst.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      jel misliš onog prošlog? Jel misliš da link stavim u ovaj post? Znaš da sam ja iz kamenog doba, molimte da se izraziš na nekom razumljivom jeziku 🙂 ❤

      Sviđa mi se

Komentiraj

