Otrov pronađen kod 40 posto Hrvata

Glifostat (cikodor, roundup)

 

Prenosim sažetak  iz tjednika Express, piše Sergej Županić:

Godinama su sve brojniji dokazi da  najpopularniji herbicid na svijetu, glifostat, kod nas poznat pod nazivom cikodor ili roundup,  uzrokuje: rak, Alzheimerovu i Parkinsonovu bolest, ALS, ADHD, autizam, neplodnost, odumiranje placente, deformacije i smrt embrija… Iako  korporacija Monsanto, koja ga je patentirala, tvrdi da je neškodljiv poput kuhinjske soli. I to na temelju istraživanja koje je sama provela!

Europska komisija trebala je o sudbini tog herbicida – produljenju dozvole za uporabu –  izglasati odluku 2012. godine, ali ju je odgodila za 2015., a potom za 2016. Prošli utorak ispostavilo se da će protiv glifostata biti Francuska, Italija i Švedska, a da će Njemačka, Austrija, Luksemburg i još neke zemlje biti suzdržane. Odlučivanje je ponovno odgođeno jer su, misli ORAH-ov predstavnik u Europarlamentu, oni koji zastupaju glifostat uvidjeli da neće imati većinu.

Među zemljama koje se ne protive glifostatu jest i Hrvatska.

Glifostat je otkriven u urinu 40 posto Hrvata, i to u koncentracijama od 5 do 20 puta višima nego što je dopušteno u pitkoj vodi. Najgore je na Malti, gdje je glifostat pronađen kod 90 posto stanovnika, te u Njemačkoj, kod 70 posto. Najbolje je u Bugarskoj, 10 posto. Pojedinačna osoba kod koje je nađena najviša koncentracija Hrvatica je. Ispitivani su samo stanovnici gradova, što znači da su glifostat u organizam unijeli isključivo hranom i vodom.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena, Uncategorized i označen sa . Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na Otrov pronađen kod 40 posto Hrvata

  1. Jasna napisao:

    Grozota, lako ja….sa 72 g. Svoje sam čisto pristojno “odživjela”al što će se dešavati s djecom….našom djecom i njihovom djecom?!

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    točno! užas!

    Sviđa mi se

  3. tanjat napisao:

    Jao, ne, nedelja je aaaaa!

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    imaš pravo 😦 ali uhvatila sam vremena pa sam morala

    Sviđa mi se

Komentiraj

