Što se to događa s bankama?

Tako bi mali Ivica

U mojoj Firmi kad god je neka smjena i promjena, ljudi kažu: “Uvijek može biti gore.”

Tako je i s bankama. Kad je neka promjena, uvijek je gore nego što je bilo prije. Na primjer, 2014. godine dobili smo  od naše banke

bankurine bankure banketine bandetine banketinje prokletinje bankeraja kupleraja bankaonice klaonice nastavi niz

ovakvu obavijest:

… obavijest o promjenama koje nastupaju s datumom 20. listopada 2014., a odnose se na promjenu parametrizacije po kreditima (…): ako je dug veći od 100 kuna i stariji od 45 ili više dana, pokreće se ovrha primanja.

A jučer, nova obavijest:  Informacija o rokovima slanja opomena po kreditima. Nema više ni one mistične riječi parametrizacija nego bum u glavu:

Prisilna naplata putem instrumenata osiguranja u vidu zadužnica zadušnica i izjava o zaplijeni primanja pokrenut će se za dugovanja veća ili jednaka 75,00 kuna i nepodmirena 20 ili više dana.

Stupa na snagu 1.7.16. Otkud ta promjena, zar samo zato što mogu? Ili moraju pobjeći iz Hrvatske do 20. srpnja, pa ne mogu čekati 45 dana? Tako bi mali Ivica…

Ja sam na svoje ime dobila dva primjerka, u dvije kuverte, pa su me dvostruko uznemirili. Možda je to utuživo 🙂 ?  I tako bi mali Ivica…

Jučer sam jednoj svojoj čitateljici pričala kako nikad ne dopuštam da se mojim glavnim junacima dogodi nešto doista loše, jer u glavnim junacima ima najviše mene. Tako je i ovdje: sigurno ih je neka muka nagnala na ove promjene i sigurno će izgubiti bitku s Davidom.

Tako bi mali Ivica…

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na Što se to događa s bankama?

  1. tanjat napisao:

    Ivica i Marica bacaju mrvice da bi našli put nazad. David čeka Golijata. Imaš li još koju preporuku, msm da se vratimo u sferu književnosti. Sigurnije je, ipak 🙂

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    književnost je u knjigama, nije da se reklamiram 🙂

    Liked by 1 person

    • tanjat napisao:

      Jel sam ja to nešto ružno rekla? 🙂

      Liked by 1 person

    • vesna napisao:

      ne znam zašto pitaš jesi li nešto ružno rekla? Ti? Ma nisi, otkud to? Zar sam ja tebi nešto ružno rekla? Ako si mislila na svoj komentar, u njemu nema ništa ružno, ja znam da više voliš moje tekstove koji nisu “primijenjeni”, to si više puta rekla i meni je to itekako drago. ❤ i ja ih više volim, samo ovdje na blogu mogu sebi dopustiti da pišem i ove dnevne stvari

      Sviđa mi se

  3. Da je sve dobro to bi značilo da si ti sponzoruša.

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    nemam predisopzicije 🙂 tj. proporcije -:)

    Sviđa mi se

Komentiraj

