Misli

ili roman

Završavam novi rukopis. Po običaju, dajem prijateljima na čitanje. Njihove su mi primjedbe dragocjene. Poučno je što se većina tih primjedbi odnosi na skraćivanje: skrati ovo, izbaci ono, ono ti ne treba, zašto si toliko…

Jedino što bi većina produžila je seks.

Poučno, ali ja sporo učim, pa se iste stvari – neke moje bolne opsesije – ponavljaju iz romana u roman, dok ne prođu konačnu čistku, moga muža.

On se ljuti što ga ja smatram nepogrešivim, ne želi toliku odgovornost, ali su njegove primjedbe neumoljive: „početak me ne privlači“, „gdje ti je drama“, „što želi tvoja junakinja, što joj je cilj“…

„Želi ljubav“, kažem ja.

„To svi žele“, kaže on. „Ali što ona čini da ostvari taj cilj?“

„Pa… to što ostane bez ljubavi pokrene dramu, ubojstvo, istragu.“

„Dobro si rekla: ostane bez ljubavi, znači pasivna je.“

„Pa.. sve se u romanu zbiva zbog nje. Uostalom, ovo je takav roman. I da znaš, Nada je rekla da su njoj najbolje moje misli, da neke čak i zapisuje.“

„Super“, kaže mm, „onda nemoj objaviti roman, objavi Misli, kao Pascal.“

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Knjige koje (ne)pišem, Moje knjige, Moji prijatelji, Nova Kniga, O pisanju. Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na Misli

  1. epicfantasyweb napisao:

    Hahaha muž je genije 😀😁😂

    Liked by 3 people

  2. Hank Moody napisao:

    Ali baš genije 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

