Politička korektnost, ma daj me nemoj zezat!

Zbog političke korektnosti tata ne može poljubiti svoju četverogodišnju curicu na javnom mjestu, a ni sina, da ga ne proglase pedofilom. Majka ne smije flisnuti po guzi nestašno dijete da je ne osude zbog zlostavljanja.

Zbog političke korektnosti Crnce ne zovu Crncima iako i oni sami znaju da su Crnci, ni Cigane Ciganima iako i oni sami znaju da su Cigani. Bijelce se smije zvati Bijelcima do mile volje. Ima li jasnije diskriminacije i većeg licemjerja?

Zbog političke korektnosti nije preporučljivo pričati viceve o Muji i Fati.

 Ja to sve radim, iako je politički nekorektno. Jer:

Nisam pedofil ni zlostavljač. Crnce smatram u najmanju ruku ravnopravnom, a u najveću ruku  fizički, glazbeno i ritmički superiornom rasom. Što se Cigana tiče, bila sam jedina mama u razredu koja učiteljici nije zabranila da malu Cigančicu posjedne u klupu s njezinim bijelim i čistim djetetom.

U vezi s Mujom i Fatom mogu reći da obožavam njihovu kuhinju, da sam imala blisku prijateljicu Muslimanku i da se još sjećam jednog prepreprezgodnog Emira.

 Mali je problem s rječju invalid, ona je doista ružna i znači ne-vrijedan, međutim, ne poznajem nikoga tko je upotrebljava u tom smislu. Nije još smišljena ljepša, ali i tu, kao i u svemu, više vrijede djela nego riječi. Ne smatram invalide manje vrijednima niti se smatram izuzetom od mogućnosti da to postanem: stoga, nemam ih zbog čega diskriminirati.

 Gdje nas je dovela politička korektnost? Ovdje.

U stvari, prvobitno je pitanje: tko ju je izumio?

Politička korektnost najveća je kulisa našeg doba, a izumili su je ljudi nečiste savjesti i/ ili loših namjera, s ciljem da zavedu pa izbrišu tragove.

 Očekujem od Grofa da napiše nešto lucidno i pouči me u čemu su ovi moji stavovi pogrešni 🙂 .

O autoru vesna

Ovo je blog o pisanju, čitanju i ljudima. Najviše o ljudima. A ja sam: Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Majka. Pišem, objavila sam četiri romana, ali ne živim od pisanja. Ne živim ni u građanskoj sigurnosti, nego u dugogodišnjoj negrađanskoj neizvjesnosti (kredit). Borim se i ne žalim se, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao…) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto što me može uništiti.
Ovaj unos je objavljen u vesna curo-tomic. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na Politička korektnost, ma daj me nemoj zezat!

  1. Negoslava napisao:

    nisam prozvana, pa ću da oćutim- mada već znaš moje mišljenje

    Sviđa mi se

  2. Nisu tvoji stavovi problem. Ti se samo groziš licemera i licemerštine.

    Potrebno je biti Skandinavac, po “mogućstvu” Šveđanin, odreći se statusa sile i ne ratovati jedno dvesto godina, izumeti ombudsmana pre trista godina, pokloniti nezavisnost braći-susedima pre stopedeset godina i to, onako, zrelo i sa razlogom uz svu političku, ekonomsku, kulturnu logiku… e onda možda, cela ta stvar postane iskrena (na žalost, ne nužno sasvim bez problema i hramanja, ali ipak u hodu).

    Ostalo znaju Afro-Američani ili Evropljani.

    Možda dobijemo u Evropi neki naziv i mi, odavde. Nešto kao Balkano-Evropljanin. Da se zna i dakako da bude velikim slovom.

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    Balkano-evropljanin!!:-) na sav glas se smijem!

    Sviđa mi se

  4. LaBiLnA napisao:

    Licemerje, ništa drugo… Dobro nas ova planeta još trpi, majke mi 🙂

    Sviđa mi se

  5. Sizif napisao:

    Moj utisak je, naročito kad se o deci radi, da je politička korektnost laboratorijska tvorevina. Ovo ne mora da znači ništa loše, ali jeste loše što mi se čini da nije baš najbolje isprobana pre nego što je puštena među ljude.

    Sviđa mi se

  6. carapice napisao:

    U potpunosti se slažem i pitam se, pitam, kuda će nas ta silna korektnost odvesti…

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Što više korektnosti na površini, to više pokvarenosti u srži, meni se čini, tj. obrnuto, što više pokvarenosti, to biše korektnosti da se zakamulflira.
      Dobar ti je nadimak 🙂

      Sviđa mi se

Komentiraj