Kako se mjeri vrijednost života

Jutros, jedna sitna bakica penje se Radićevom, cipele se teško dižu kao da su olovne, stružu po pločniku, iskrivljene nožice koračaju centimetar po centimetar. Zgrbljena i nagnuta na jednu stranu, oslanja se o štap, pogled joj  prazan, izraz lica neljubazan, zatvoren.

Gledam je i upitam se: kakav je to život. Je li to život zbog kojega se ljudi boje smrti? Vrijedi li takav život? Koliko vrijedi meni, a koliko njoj?

Ima života koje nitko ne bi poželio. Ima i života koji izazivaju zavist: eh, blago njemu, da je meni…  Ali svojim vlasnicima svi vrijede jednako. Zato je svaki život jednako vrijedan, kao što je jednako vrijedan svaki čovjek.

Što me dovodi do Schindlerove liste.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku). Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na Kako se mjeri vrijednost života

  1. Ustvari nisam siguran da li je svaki jednako vredan. Stvar je u tome da nije na ljudima da to na bilo koji način ocenjuju.

    Liked by 1 person

  2. tangolina napisao:

    Kratko, a pravo u centar!

    Sviđa mi se

Komentiraj

