Ha, uspjelo je!

Planer

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Slika | Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na Ha, uspjelo je!

  1. Litero napisao:

    Možda si već gledala, ali za svaki slučaj, evo linka koji bi mogao pomoći oko stavljanja fotografija u postove:
    http://codex.wordpress.org/Inserting_Images_into_Posts_and_Pages

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Pokušala. sve mi se čini da sam zabrljala totalno – sad se pola tog planera vidi na onoj naslovnoj slici :-(((((((((((((((((((((

    Sviđa mi se

    • Litero napisao:

      Bitno da isprobavaš, nikom ne pođe odmah za rukom… Osim slučajno, klikćući ko zna šta. 😀 Polako i smireno i doći će to na svoje 😉

      Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Da, baš sam pisala Labilnoj kako sam tako, klikajući, otkrila da imam svoj profil (negdje, nekako; otkad? zašto?) na kojemu su bili slika moje kupaonice i dva komentara s Y-tubea., i to neka koja uopće nisu trebala biti javna (srećom, pa /skoro/ nikad ne psujem). Tko želi imati takav profil?! Pa sam mrdala i mrdala i jedino uspjela kupaonicu suziti, okrenuti i potamniti do neprepoznaltjivosti. Sad izgleda kao umjetnički žbrljžbrlj. Ali ipak tko se želi predstaviti svojom kupaonom i komentarom na Balaševića (koji je, srećom, divan, pa ajd…)

      Sviđa mi se

    • Litero napisao:

      😀 umjetnički žbrljžbrlj 😀

      Sviđa mi se

  3. LaBiLnA napisao:

    Uspelaaaaaa 🙂 Bravooo :*

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    Evo, sad mi je i prvi odgovor tebi pobjegao neznano kamo. A bila sam napisala: da, uspjela sam sinoć iz čistog mira, kao da sam u rukama Nečastivog. Jedino što mi se i na nasl0vnoj slici umjesto zelenila pojavljuje planera kad otvorim na ovaj post.

    Sviđa mi se

Komentiraj

