Planer

Planer

Prvi put otkad imam blog pokušala sam objaviti fotografiju. Uspjelo je, ali samo djelomično, jer nisam znala u istom postu uz fotografiju napisati i tekst.

Ako je netko vidio što je na slici, neka ne misli da je to moja novogodišnja čestitka. Nije. To je planer ručne izrade. Najprije sam uzela sedam bank-posta, presavinula ih na pola, pa sam tako dobila 14 listova, “korice” plus 12 mjeseci. Listove sam zaklamala klamericom, žao mi je što je ispalo neravno. Na desni rub svakog lista zalijepila sam male post-ite s imenima mjeseci. Isprintala sam kalendar sa svim blagdanima i praznicima i na svaki list zalijepila dotični mjesec. Sad mi je moj planer draži od kupovnog.

Molila sam svoje neposredne šefove za planer. Molim to svake godine i već nekoliko mršavih krava kupujem ga sama sebi od svog vlastitog novca. Ove godine ne mogu, jer planer košta kao moj dnevni budžet. E neću.

Pa sam pisala svojim neposrednim šefovima da mi treba planer, a oni nemoćno sliježu ramenima. Nije na njima, o tome viši i najviši trebaju odlučiti.

Ali bez planera ne mogu raditi, pa sam ga sama izradila, uslikala ga i poslala im pod naslovom: Radna terapija za ljude s posebnim potrebama. I dopisala: ne upućujte me na internetske planere, jer mom kompjutoru treba pet minuta da se prebaci iz jednog u drugi program. Željezno doba. I sugerirala da sliku mog planera pokažu višima i najvišima, neka vide u kakvim uvjetima radimo. Kameno doba.

Moj je planer jako ružan, ali  funkcionalan i simpatičan. On je dokument vremena. Podsjeća me na lanjsku božićnu čestitku koju sam dobila od Ligije, a izradio ju je jedan njezin učenik,  Dudley, mladić s Downovim sindromom.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na Planer

  1. aleksandranm napisao:

    ne vidi se slika nikakva 😦
    na Ha, uspelo je

    Sviđa mi se

  2. jasna napisao:

    Ne vidi se ni iz moje perspektive ništa , mislim reći, ja ne vidim ništa, ma što god da je uspjelo. Podsjeća me na Carevo novo ruho, jer sam šutila do sad o tome i pričekala da se pridružim nekom tko će se prvi javiti. Uvijek mislim komp-stara kištra pa ništa nije čudno, ovaj put sam gga krivo optužila..

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    🙂 🙂 🙂

    Sviđa mi se

  4. Negoslava napisao:

    I ja ga ne vidim. A želim ti srećnu Novu s novim planerom.

    Sviđa mi se

Komentiraj

